zondag 10 mei 2015

Ida tas

Ik wist dat nicht Flore voor haar plechtige communie een naaimachine ging krijgen. Wij verrasten haar met een startersnaaipakket (stofschaar, tornmesje, speldjes, naaigaren, leuke stofjes, rits, ....) en een zelfgemaakte bon goed voor haar eerste naailes bij haar tante. 
Alles werd afgegeven in de Ida tas uit het 'Mijn Tas' boek. De keuze van de stof spreekt voor zich: Flore ❤️ poezen. Ik heb de breedte van de tas aangepast aan het patroon van de hartjesstof. De tas is gevoerd met rode polka dot stof.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! De Ida wil ik ook al zo lang maken, lijkt me superhandig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik ga de tas ook wel nog eens maken voor mezelf. Ik zou juist de riemen wat langer maken. Voor de rest perfect model.

      Verwijderen
  2. Dat lijkt me echt scoren met zo'n prachtcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,mooie combinatie.Het is een leuke tas om te maken,hé!Tof cadeautje heb je afgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen